Gaya Hidup

Serius, mummy tak pernah masuk ke Bandar Sri Sendayan ni. Sememangnya, mummy tak tahu apa yang menarik disini. Ini merupakan pengalaman pertama kali mummy memasuki Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan untuk jalan-jalan cari makan (JJCM). Dah alang-alang tu, apa lagi.. Mummy pun, ambil peluang untuk survey tempat-tempat menarik di...
- Advertisement - spot_imgspot_img

Latest articles

Beli CUCKOO menang kondo bukan mitos

Beli rumah dapat hadiah penghawa dingin, itu perkara biasa. Beli rumah dapat hadiah TV atau mesin basuh pun bukan lah luar biasa. Beli rumah...

Peraduan CUCKOO – Beli CUCKOO Menang Kondo

Sedar tak sedar dah 9 tahun CUCKOO sudah berada di pasaran tempatan. Daripada jenama yang agak asing di kalangan rakyat Malaysia pada awalnya, CUCKOO...

Kenapanya Orang Kampung Lesu nampak macam Zombie?

Eh.. kenapanya orang kampung nampak lesu? dah hampir nampak macam zombie!! Mungkin dari krisis bekalan daging? Pelik kalau sebab krisis bekalan daging punca semua orang...

4 Petua Orang Dulu-Dulu Untuk Sakit Biasa Yang Sangat Ringkas

Orang dulu-dulu susah nak jumpa doktor. Banyak faktor yang menghalang mereka daripada berjumpa doktor. Dulu tak banyak klinik yang ada. Kalau ada pun faktor...

Tentang Klimaks Wanita Yang Lelaki Perlu Tahu.

Ilmu rumahtangga sangat luas dan perlu sentiasa dikemaskini. Jangan malu atau segan untuk berdiskusi suami isteri tentang segala hal. Ini termasuklah hal kepuasan di...

10 Tips / Cara Memilih Durian Yang Baik

Sekarang rata-rata dalam media sosial orang kongsi tentang durian. Menjadi durian tahun ni. Musimnya pun serentak di seluruh negara. “Hantu” (penggemar) durian pastilah orang...

Elak En.P Berbau Pelik, 5 Tips Cukur Bulu Kemaluan Yang Lelaki Perlu Tahu.

Berapa kerap anda cukur bulu kemaluan dalam sebulan? Ada yang bercukur sebulan sekali dan mungkin ada yang 2 bulan sekali pun belum pasti. Euw.. Tidak...

12 Jenis Barangan Dalam Rumah Yang Mungkin Telah Tamat Tempoh Tanpa Kita Sedari

Walaupun sehebat mana seseorang itu menjaga kebersihan, pastinya ada beberapa barangan didalam rumah yang semestinya tanpa disedari telah tamat tempoh. Bukti yang nyata, apabila...

Sebelum Membeli Kamera ‘Mirrorless’, Baca 5 Tips Padu Ini Terlebih Dahulu.

Ianya sejenis kamera kompak yang ringan dan mampu menghasilkan kualiti gambar setanding DSLR. Jadi tidak hairanlah kamera 'mirrorless' menjadi impian ramai mengikut trend semasa...

10 Ciri Perempuan Psiko Yang Perlu Dielakkan

Perempuan adakalanya mempunyai waktu-waktu muram yang tidak disangka-sangka dimana keadaan ini selalunya mudah difahami oleh kaum lelaki apabila ia dikaitkan dengan situasi datang bulan. Apabila...

Panduan Membeli Kereta Terpakai

Bagi sesetengah orang, kereta adalah keperluan yang perlu digunakan setiap hari. Namun, disebabkan harga kereta yang semakin hari semakin mahal mengehadkan pilihan mereka untuk...

Senarai Kabinet Terbaru Tahun 2021 Di Bawah Kepimpinan Perdana Menteri, Dato’ Sri Ismail Sabri Bin Yaakob

Semenjak Dato' Seri Ismail Sabri Bin Yaakob memimpin tampok kepimpinan negara, ramai yang ternanti-nanti barisan kabinet yang akan diumumkan kerana kita tahu bahawa setiap...

Find us on

Latest articles